Temperatury CPU/zasilacz

Autor: PrzemekP (przemekp_at_icpnet.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 23:29:38 MET DST

Witam,

Na dworze robi się nieco gorąco. Kilka miesięcy temu zmieniłem wentylator na
CPU na Zalmana CNPS6000A-AlCu. Przy obecnych temperaturach w pomieszczeniu
mam ok. 27 st. C. Temperatury kompa w tym czasie bez większego obciążenia
wynoszą:
a) CPU 49 st. C
b) zasilacz 39 st. C
c) obudowa 24 st. C
Przy większych obciążeniach temp. procesora dochodzi do ok. 54 st. C.
Zapomniałem dodać, że mam procesor Duron 1,2 GHz, a Zalman chodzi na
minimalnych obrotach (~1500 obr/min). Kiedy mam się zacząć przejmować, tzn.
jakie maks. temperatury Durona/zasilacza można jeszcze uznać za normalne?

Podrawiam,
Przemek