Re: jak uszkodzic HDD

Autor: Marcin (czajson_at_hoga.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 22:28:25 MET DST

Witam!
Nie popieram takich metod - przez to mamy krótsze gwarancje na Barracudy,
ale przez przypadek sam uszkodziłem HDD więc mogę się podzielić
doświadczeniem:
chciałem go troszkę wyciszyć, więc zgodnie z obrazkiem na jakiejś stronce
podwiesiłem go na sznureczkach pod nagrywarką. Problem był w tym, że nie był
idealnie poziomo tylko lekko pochylony do środka obudowy, tak że głowice
przy starcie musiały podnosić się do góry i to go zabiło - straciłem jedną
partycję 10GB i strasznie zwolnił. Oczywiście serwis nic się nie domyslił i
teraz mam Caviara 40GB 8MB na 3 letniej gwarancji.
pozdr
Marcin
BTW co złego to nie ja - odpowiedzialność ponosisz sam