SBLive 5.1 i prawidlowe ustawienie dzwieku - problem

Autor: TOmek (123_tomek_at_no_spam.wp.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 22:41:32 MET DST

Witam!
Mam win xp pro i karte SBLive 5.1 (chyba) - ma 5 gniazd maly jack od lewej
wyjscie 1, wyjscie 2, mikrofon, wejscie i ostatnie wyjscie 3 (jesli dobrze
rozszyfrowalem obrazki). Do tego 2 zestawy glosnikow: jedna para tradycyjnie
2 gosniki wpiete do wyjscia 2 poprzez mini jacka, druga para to glosnik
podbijajacy basy i z niego 2 normalne glosniki, zakonczone wszystko zwyklym
mini jackiem podpiete do wyjscia 1. Wyjscie 3 pozostaje wolne.
Teraz pytanie co wlasciwie mam ustawic w ustawieniach dzwieku. Czy to jest
zwykle kwadro czy juz Surround czy moze Surround 5.1?
Jak ustawie kwadro lub surround 5.1 to dzwiek mam na obu wyjsciach. Jak
ustawie zwykly surround to wcale. Jednak przy ustawieniu surrond 5.1 lub
kwadro dzwieki z filmu leca na wszystkie glosniki a np. z winampa juz tylko
na te podpiete na wyjscie 2. W zwiazku z tym mam pytanie jak to optymalnie
podpiac tak zeby bylo slychac najlepiej i zeby zarowno dzwiek z odtwarzacza
filmow jak i winampa dzialal prawidlowo?
Pozdrawiam
        TOmek