System grzebie mi w nagrywarce przy uruchamianiu

Autor: marcolphus (nie.musisz_at_znac.mojego.maila)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 22:28:20 MET DST

Problem jest taki: za każdym razem, gdy uruchamiam Windozę 98 SE, przy
ekranie startowym parę razy mruga mi nagrywarka - tak jakby szukała płytki
w środku (nie ma znaczenia czy płytka jest w środku). Występuje to tylko
przy tej nagrywarce (HP 8100+).

Czym to może być spowodowane??

Nie wiem czy problem występuje też przy innych Windowsach (XP czy 2000 -
nie sprawdzałem).

--
== gry dodawane do czasopism ================= http://www.markolf.fr.pl ==
== http://members.tripod.com/markolf ======= complete fluke discography ==