Re: Abit NF7-S 2.0

Autor: Stranger (siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 21:56:58 MET DST

Użytkownik "PrzemekP" <przemekp_at_icpnet.pl> napisał w wiadomości
> Co sądzicie o tej płycie? Składam kompa i nie mogę się ciągle zdecydować.
> Zastanawiam się nad:
> a) Abit NF7-S 2.0

Ten Abit jest świetny, uzywam od kilku tygodni - stabilność!. A dzwięk
soundstorma rewelacja. Mój SB Live leży w szafie.

> Czy zasilacz Enlighta 300W (obudowa EN-7254) wystarczy, aby zasilić to
> monstrum (Abita) :-)))

Samą płyte z normalnym konfigiem spokojnie. Gorzej jak kupisz jakiś
nowoczesny akcelerator graf. typu "odkurzacz" pobierający duuużo energii i
podepniesz kilka HDD itp.

--
stranger