przeglądarka ???

Autor: mkart_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 30 Jun 2003 - 21:28:57 MET DST

hello !!!
Witam wszystkich ! Pierwszy raz jestem na tej grupie i od razu z problemem...
Nie wyświetla mi się w przeglądarce grafika tn. obrazy. w opcjach internetowych
jest wszystko ok. a nie znam się na tyle żeby szperać głębiej. Co to mogło się
stać, czy jedynym ratunkiem jest przeinstalowanie systemu, a może jakieś wirusy
atakują- nie wiem. Napewno się na tym doskonale znacie więc pomóżcie.
dzięki pozdrawiam Mkart