Re: Co byście wybrali?

Autor: Pawel Rupinski (oui_at_2com.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 16:18:23 MET DST

> Mam dylemat, obie karty są w porównywalnych cenach, w testach też są koło
> siebie. Chodzi mi o jakieś spostrzeżenia lub też uwagi od znających te
> popularne karty.

Pamiętam że bardzo wkurzało mnie w sterownikach do GeForce to, że gdy
podczas gry przełączałem się na pulpit i spowrotem trwało to zdecydowanie za
długo. W przypadku Matroxa i Ati było to o wiele krócej. Nie wiem czy będzie
to dla Ciebie ważne, ale skoro karty są podobnej wydajności to warto chyba
zwrócić na jakość/funkcjonalność sterowników.

Pozdrawiam.

Paweł Rupiński