Padnięty HDD ?

Autor: MiszMasz (miszmasz_at_go2.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 15:06:28 MET DST

Witam.

Jestem szczęśliwym posiadaczem dysku Fujitsu 20Gb 5.400 rpm.
Nie jest on już na gwarancji, ale dziwnie sie zachowuje.
Po założeniu nowej partycji, sformatowaniu go,
BIOS rozpoznaje go, odpala się XP i kopiuje sobie pliki na niego,
odpalam film, ale po minucie pracy, kopiwanie albo film
zatrzymuje się (zawiesza). Po zamknięciu tej aplikacji,
w systemie nie ma już tego dysku - znika.
I znowu od początku, odpalam, używam i wcina mi go.
Na tym dysku ponoć był jakiś wirus.

Co robić? Da się go naprawić? Może jakimś programem?
Zaznaczam, że tak się dzieje z nim na każdym kompie.
Próbowałem na 3 sztukach. Taśmy też są dobre, zwory, itp.
Dysk temperatury nie ma za wysokiej, około 30 stopni.
Komp bez tego dysku chodzi OK. Płyta Gigabyte GA-7VAX
i Athlon XP 1700+

pozdrawiam
MiszMasz

---