Nietypowa sprawa

Autor: >netoperek< (netoperek_at_terramail.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 13:25:42 MET DST

Czy ktoś mógłby mi pomóc w odsukaniu informacji na temat ołączenia automatów
wrzutowych z komputerem ? Automat wrzutowy to taki automat, do którego
wrzuca się monetę, i on rozpoznaje jaką monetę wrzucono, następnie ta
informacja jest przekazywana do komputera, ale niestety nie wiem jak to
sięodbywa i w jakim formacie sięjąp rzekazuje i jak można ją zinterpretować
tak, aby program który napiszę mógł pobrać takie dane, i w zależności od
nich pobrac odpowiedznią ilość kredytów. Może ktoś zna jakąś stronę z takimi
rzeczami, lub może firmęktóra to sprzedaje, lub sam wie cośna ten temat.
Byłbym bardzo zobowiązany :)

--
www.webfoto.nowe.pl