sb live 5.1

Autor: Ksionu (tomek_at_max.zg.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 10:55:34 MET DST

Witam !!!
Posiadam SbLive 5.1 oraz głośniki Creative Inspire 5100 oraz dvd pionieer.
Problemem jest to iz nie moge uzyskac dzwieku 5.1 w dvd uzywan powerdvd 4.0
xp nie pomogly sterowniki reinstalacje i inne zabiegi ktore zazwyczaj
pomagaja zauwazylem u kolesia (ma te same glosniki i te sama karte ) ze u
niego jest spoko ale nazwa urządzenia w menedzerze urządzen moje urządzenie
nazywa sie SbLive [d400] a u niego jest chyba e800 czy to ma jakis zwiazek z
odtwarzaniem dzwieku w dvd ? dodam ze dvd odtwarza dzwiek tylko w
ustawieniach 2 speakers moja konfiguracja sprzetowa athlon 1700 XP soltek 75
drv5 gf4ti 4200 gainward live 5.1 ustawienia dziweku mam ac3 wlaczone w
systemi winxp dzwiek jakos system 5.1 aha podczas testu glosników za pomoca
audio hq creativa glosniki graja jak nalezy (jest 5.1) pomocy !!!!!!!!!!!!!
P.s.
Nie piszcie mi tylko zebym sprawdzil plyte dvd czy tam jest dzwiek 5.1 bo
juz mam to za soba.
I jeszcze jedno czy miejsce w ktorym jest podpiety dvd moze miec tu jakies
znaczenie? tzn. czy jest master czy slave czy na kablu 80 czy 40 zylowym ??
Ksionu