Re: dscaler - avermedia 303

Autor: Tomek Głowacki (tomek_at__wywalto_pseinfo.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 10:15:50 MET DST

lord wrote:
> czy ktos sosuje dscalera do avermedii 303 ??? jakos nie moge nic zdzilac aby
> uzyskac obraz na tym programie ?
> moze jakies porady albo short :) instrukcja na temat jak ten soft
> uruchomic ? - moze cos robie zle ?
>

> system xp pro pl z sp1 , mam zainstalowane stery od avermedii (ale po
> odinstalowaniu ich tez nic to nie daje)

Ja używam , AverMedia TV Studio model 303, instaluję i odpalam. ;)

A tak serio, poczytaj dokumentację, albo pobaw się opcjami - ustaw Video
Input, Audio Input, potem standard Video ustaw na PAL.... raczej
większej filozofii nie ma.

Powiem więcej, to jedyny soft jaki w 100% poprawnie działa z moją kartą.

Pozdro,
Tomek