Odp: Procesor w notebooku - temperatura

Autor: Michał Kazimierczak (kazikbch_at_wp.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 09:53:53 MET DST

> Mam notebooka z prockiem Pentium 166 MMX. Nie zdarzyło mi się jeszcze żeby
> cooler się w nim włączył, a wiem że powinien się włączać tylko gdy jest
taka
> potrzeba. Może jest uwalony. Teraz...
> Sisoft Sandra pokazuje mi na starcie temperature 55 stopni, gdy poszaleje
> troche to skacze do 80 stopni. Sandra pokazuje też informację pt.
> Compensation added (przy tej tepmeraturze).

Ja tez mam notebooka podobnej klasy, i grzeje sie wariat jak cholera, a w
srodku zadnego coolera nie ma.... robieralem go, a tam tylko guma
termoprzewodzaca do procesora przyczepiona a na jej drugim koncu radiator
pod cala klawiatura... jak chodzi wiecej jak pol godziny, ty caly jest
goracy, ze nie idzie go trzymac w lapach, ale chodzi stabilnie....

pozdrawiam,
michal