Re: karta graf do ogladania divx na TV

Autor: BQB (adres_at_anty.spamowy.com.invalid)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 09:21:46 MET DST

Użytkownik "Stranger" <siralosspamprotectionusunto_at_mail.icpnet.pl>
napisał w wiadomości news:bdmhm2$sl2$1_at_topaz.icpnet.pl...

> dźwięku
>
> Też mam kablówkę a nawet siec z kablówki i nigdy nie zauważyłem
pogorszenia
> jakości obrazu na TV rzucanego z mojego radeona przez composite ( > 10
m i
> super jakosc, sasiad ma 5 m przez s-video i ma gorsza jakośc) z powodu
> przyłaczonej kablówki, ani polepszenia gdy się odłącza kabel od anteny
> (kablówki). Nie ma to związku.
> Masz jakies dziwne indywidualne interferencje, albo cos nie tak z
sygnałami,
> ekranowaniem kabli itp.

Chodzi o to, ze mozna sobie kompa spalic, chyba, ze masz separator
galwaniczny. Musisz sprawdzic miernikiem czy nie ma roznicy potencjalow
pomiedzy masami, bo jesli sa to ... bye bye komputerku (bardzo
prawdopodobne)

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
{...} i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony,