Epson 580?

Autor: wojciech kapuscinski (wkapuscinski_at_szkola.net)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 21:03:50 MET DST

Witam (jeszcze raz) wszystkich grupowiczow!
Poniewaz nikt nie udzielil mi zadnej odpowiedzi ktorej bym nie sprawdzil :-)
zwracam sie do Was jeszcze raz!
Na codzien jestem uzytkownikiem troche innych grup dyskusyjnych - stad tez
moje pytanie i prosba. Na pewno wielu z was ono rozsmieszy!
Licze jednak na wyrozumialosc i pomoc...
Otoz posiadam drukarke EPSON C40UX, moja znajoma poprosila mnie o zmiane
tuszu w jej drukarce. Ona ma Epsona 580 chcialbem wiedziec czy jest jakas
istotna roznica w sposobie zmiany tuszu w 580? Jak to odbywa sie wlasnie w
580?
Prosze o pomoc i z gory dziekuje!
Pozdrawiam,
Wojtek