Re: Wybor dobrej plytki i procka.

Autor: Przemek (szarkiz_at_no_spam.cyberion.pl)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 07:16:00 MET DST

Użytkownik "Luk" <xevada!!!!!!!!!!!!!@go2.pl> napisał w wiadomości

> szybsze
>
> Jeszcze pytanko, jaka najtansza plytke kupic wlasnie do podkrecenia ?
> Mysle cos na kt bo nie mam kaski raczej na nforca.
> Bo chyba na takiej plytce jak ECS (np K7VTA3 lub inna) to za duzo nie
> zdzialam ?

Jesli chcesz podkrecac polecam Epoxa 8rda.. bez plusa.
Kosztuje w granicach 300 zyla.. a mozliwosci ma spore.

Niestety z ESC-em nie mialem do czynienia.
Byc moze te nowe oferuja opcje podkrecania
porownywane do asusa lub epoxa, ale moja zabawa
z ECS zakonczyla sie przy procu 850 i nie mam najlepszego
zdania o tych plytach.

Kazda osoba zajmujaca sie obecnie overclockingiem, przynajmniej
procow AMD poradzilaby Ci Epoxa lub Asusa .. yyy... Asus A7Ncostam costam..
kurde.. nie znam na pamiec tych symboli. Moze, ktorys z grupowiczow
podrzuci.

pozdr.