problem z Athlonem i płytą DFI

Autor: Antoni (adres_at_url.worldwidedns.net)
Data: Mon 30 Jun 2003 - 00:34:53 MET DST

Witam.

Mam płytę DFI AK-74 SC. W instrukcji do tej płyty, napisane jest, że
obsługuje procesory, na magistrali FSB 100MHz, do 1.2 GHz (szybszych na tej
magistrali chyba nie ma... ).

Zainstalowałem ostatnio na płycie Athlona 1.2 GHz (FSB 100 MHz), jednak
komputer wykrył go jako Athlona 900 MHz. Problem tkwi zapewne w ustawieniu
odpowiedniego mnożnika, jednak ani w BIOS'ie nie widzę takiej opcji (jest
tylko sterowanie magistralą), ani na płycie nie ma odpowiednich zworek...

W jaki zatem sposób mam ustawić mnożnik 12 (taki jak powinien być), zamiast
9 (taki jak jest w tej chwili)?

Z góry dziękuję za pomoc (szukałem w archiwum grupy, jednak nie znalazłem
odpowiedzi... ).

pozdrawiam,
Antoni