Re: Problem z grami...

Autor: marcus075 (karweta_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 29 Jun 2003 - 10:15:26 MET DST

Z pamiętkia pracownika łódzkiego pogotowia ratunkowego: ostatnie słowa
pacjenta Raweł Kubacki przed podaniem Pavulenu...:
sterowniki.
To wiem z dośiadczenia: win2k pro nawet z servis paczkami nie nadaje się do
gier... pod gry polecam win9x (konkretnie 98se) albo (jeżeli ma być nt) to
winxp pro.
To jest raczej wina systemu:/
> Rozumiem, ze nie sa to gry oryginalne inaczej?
A kto w polsce kupuje legalne gry? Jak masz materac na którym śpisz wypchany
pieniędzmi to możesz...

--
Pozdrawiam.
marcus075