Ile za monitor 17" Samsung ?

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hot.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 18:12:05 MET DST

Ile moge dac za niespelna trzyletni monitor CRT 17"
Samsung Syncmaster 755DF ?

Jest jeszcze trzy miesiace na gwarancji.
W bardzo dobrym stanie, malo uzywany.

Lokalizacja: Warszawa, jesli to ma znaczenie.
Kolega mi sprzedaje, wiec nie wiem ile mam dac.

--
./ premax / premax_at_hot.pl
./ koniec i bomba, a kto czytal ten traba. w.g.