Re: hura hura hura

Autor: ronin (jamniol_at_interia.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 16:40:00 MET DST

> A moze spróbujesz czegoś całkiem bezpiecznego dla pozostałych komponentów?
> Przy FSB 133 otrzymasz normalne taktowanie PCI/AGP, a przy mnożniku 6,5
> procek będzie pracował prawie nominalnie na 865 MHz. I to powinno hulać bez
> problemu, przy większej wydajności. Potem mozesz zacząć 'się kręcić'
> mnożnikiem. W zależności od egzemplarza, efekt może być lepszy lub gorszy. Z
> dwóch sztuk znanych mi D850 dla jednego maks było 7x133, a dla drugiego
> 7,5x133 - oba w tych ustawieniach pracowaly bardzo stabilnie.
>
> Pozdr.
> p12

Zrobilem tak jak mowiles. W tej chwili mam 6,5 X 133 (864) jedyna
probelm jest z tym,ze nie wyktywa mi CDromu, ale pewnie tatego, ze mam
na jednej tasmie z Hd. , probowalem takze na 7,5 x 133 i tez startuje.
  Czyli rozumiem, ze takie ustawienie jest calkiem bezpieczne dla innych
urzadzen, pomijajac sam procek. Czy przy utawieniu 7,5 x 133 (to jest
chyba max na co stac ten procek) jedyne co moze mnie czekac to spalenie
go? No i co z jego napieciem. W tej chwili chodzi na 1,7V z 1,6V