Re: Procesorki...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 15:35:09 MET DST

"Piter" <piter_at_honda.bt.pl> wrote:

> Oba byly na FSB 533 MHz.

Krecisz cos. Nie ma P4 2.6GHz HT na FSB 133MHz... Jedyny P4 na FSB
133MHz z technologia Hyperthreading to P4 3.06GHz. Nie mowili o tym na
szkoleniu Intela?

> Co wiecej ten z HT byl wolniej taktowany

Od dawna juz jest jasne, ze samo taktowanie nie odzwierciedla
wydajnosci procesora.

> Skoro wiesz ze ja nie wiem co to HT to napisz a nie kazesz w sieci
> szukac

A po co ma sie produkowac skoro pelno jest prfesjonalnych tekstow w
sieci?

> Wiem co to jest HT.

OK to moze inaczej. Nie rozumiesz za bardzo, ze to nie jest
czarodziejsa rozdzka, ktora we wszystkich zastosowaniach da wzrost
wydajnosci.

> A co tu za marketing skoro ja widzialem jak to dziala!!

Taki, ze prztaczasz liczby z kosmosu.

> Nie sztucznego tylko poprostu tesotowali 2 zasobo zerne aplikacje.

Sztuczne bo normalnie nikt takich polaczen nie uzywa.

> Praca z HT to poprostu o wiele wiekszy komfort pracy podczas pracy
> z kilkoma aplikacjami. Szybsze przelanczanie sie miedzy nimi....

O tym pisalem w innym watku, ale nie zawsze jest tak rozowo...

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"