Re: Smierdzacy SyncMaster 765 MB

Autor: Chichotek (ml_at_rechnet.waw.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 15:34:56 MET DST

Józek z premedytacja zapewne w pl.comp.pecet napisal(a):
> Od tygodnia jestem posiadaczem Samsunga jak w tytule.
> Wszystko byloby OK gdyby nie wydzielane ciepelko,
> O opinie prosze zwlaszcza posiadaczy majacych ten typ
> od dluzszego ode mnie czasu...
[ciach]
Ja kupilem swoj monitorek w listopadzie 2002, po otwarciu i zalaczeniu
smierdzial jedynie nowoscia :P, co bylo moim zdaniem zdrowym objawem. Na
poczatku mialem drobne problemy z geometria i nawet chcialem jechac do
serwisu, ale po kilku dniach mu przeszlo i teraz jest super zajebiscie pod
kazdym wzgledem. Ostrosc, kolorki, geometria, odswiezanie, wszystko jest
jak w najlepszym porzadku. Wydaje mi sie ze w tym przedziale cenowym do
800zl to jest stosunkowo najlepszy monitorek 17".
Naprawde polecam ten modelik kazdemu, kto nie ma za duzo funduszy i a
chcialby miec stsunkowo dobry monitor, nie niszczacy oczu.

--
pozdrawiam, Chichotek
gg: 188553