Re: Radeon 9100 i niska jakość obrazu na TV

Autor: zdzichu (nie_at_lubie.spamu)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 14:57:54 MET DST

> Witam wszystkich.
> Mam następujący problem z kartą Saphire 9100. Po podłączeniu do TV za
pomocą
> dołączonej przejściówki (S-Video - cinch) uzyskuję kolorowy obraz ale jest
> on zakłócony przez poziome pasy przemieszczające się z dołu do góry.
> Natomiast obraz wyswietlany na monitorze jest ostry i stabilny we
wszystkich
> przetestowanych przeze mnie rozdzielczościach. Czy przyczyną może być
> uszkodzony bądź niska jakość kabla połączeniowego (ew. przejściówki)?
U mnie długośc kabla komp - TV około 10 m.
Po Composite były takie własnie zakłócenia. Podobnie po S-VIDEO. Dopóki nie
zrobiłem porządnego kabla
z rozdzielonymi ekranami dla chrominacji i luminancji. Ekrany podłączyłem do
pinów masowych. Ekranu samej wtyczki nie podłączałem. Od karty sygnał idzie
kablem s-video, a dopiero przy samym telewizorze przechodzę na CHINCH
(Composite) ale nie bezpośrednio: luminancja bezpośrednio, a chrominacja na
ten sam pin przez 470pF.
Obraz bez zarzutu.

zdzichu