Re: TV-out - k³opot straszny

Autor: Tomo1 (kolo11_at_poczta.fm)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 14:53:06 MET DST

W ustawieniach karty znajd¼ zak³adkê nView. Tam ustawiasz monitor, na którym
ma byæ wy¶wietlany Windows. Popróbuj te¿ z klonowaniem ekranu, wtedy jako
podstawowy ustawiasz swój monitor, a jako dodatkowy telewizor i obraz masz
tu i tu.
Powodzenia!!

U¿ytkownik "M_at_tiz" <kmmatiz_at_wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> Raczej nie jest to problem ustawieñ i dlatego piszê na tê grupê...
> Mam Geforce4 MX 440 z 64MB.
> Po wielu próbach uda³o mi siê ustawiæ to wreszcie ustawiæ.
> Nastêpnego dnia gdy pod³±czy³em kabelek do telewizora nic nie zobaczy³em
na
> nim (na TV).
> Co mog³o ulec uszkodzeniu? kabel czy z³±cze w telewizorze lub w
komputerze.
> Jak ja to mam sprawdziæ?
> Telewizor mam pod³±czony w ten sposób, ¿e z graficznej wychodzi kabel
S-VHS,