Re: Radeon 9100 i niska jakość obrazu na TV

Autor: Jozef (jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 13:57:50 MET DST

> Problem w tym, że mam dobry kabel s-video (4 pin z plastikowymi
bolcami we
> wtyczce), ale nie chce pasować do gniazda w karcie graficznej -
dlatego
> korzystam z dołączonej przejściówki. Czy Saphire ma inny standard
gniazda
> s-video? Wtyczka w przejściówce nie ma plastikowych bolców tylko
chyba 8
> pinów (nie mam jej w tej chwili przy sobie)
>
> / * * * \
> \ * * /

Według mnie da się włożyć w to gniazdo kabel S-Video, i powinno
działać. Przejściówka jest potrzebna tylko do chinch Composite.
Inna sprawa to jakość kabli S-Video. Nie spotkałem gotowego, który
byłby odpowiednio dobry dla Radeona. Sprawdź, czy jest przejście
pomiędzy obudowami wtyczek. Jak sam robiłem kabel, to stosowałem
specjalny gruby kabel S-VHS z 4 żyłami oraz łączyłem obudowy wtyczek z
ekranem kabla i było OK.
Józef