Re: o MSI K7N2...

Autor: PesTYcyD (pestycyd_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 14:07:04 MET DST

> A zasilacz Ci wyrabia? co masz za zasilacz?

Zwykly 300W. Z pamiecia na innych MB nie ma problemow tylko na MSI

SATA i

> ja mam plyte bez rajda

W instrukcji jest napisane, ze rajd na A133 powinien obsluzyc 2 dyski na
jednym pasmie ale nic z tego.

> coprawda mam karte PCI ale nie mam zadnych problemow

Ja nie mowie o karcie na pci tylk agp tp pewna roznica

> nie mam S-Bracketa, mam tylko D-Bracket, nie mialem zadnych problemoz z
> zamontowaniem go...

Nie miales problemu bo to nie S-braket ktory ma monstrualne rozmiary i nie
ma mozliwosc w zamontowaniu go.

> ociera sie o obudowe czego? a zreszta nie wazne, to nie jest wina
plyty....

O obudowe Coolera nie calego kompa. To jest wina wykozystania tanich
plastikow przez msi.

Naszczescie juz czekam na nowa plyta gigabajta. MSI strasznie sie zeszmacilo
ostatnio.