Re: Procesorki...

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 13:24:47 MET DST

"Piter" <piter_at_honda.bt.pl> wrote:

> Pisze co widzialem

NIe zawsze to co widzisz jest prawda. Szczegolnie, ze porownywales
procesory z roznym FSB, a wiekszka przepustowosc pamieci daje
strasznego "kopa" P4.

> No to mnie oswiec co to takiego ten HT

W sieci masz pelno dokladnych opisow technologi.

> bo moze panowie z intela mowili na szkoleniu nie prawde.

NIe wiem co mowili bo niegy nie bylem na czyms takim. Jedno jest pewne
ze odnosze wrazenie, ze nie bardzo zdajesz sobei sprawe co to jest
Hyperthreading.

> Pewnie wymyslili sobie technologie a to co prezentowali to byla tylko
> wirtualna rzeczywistosc

Intel nie wymyslil Hyperthreading.

> Nie potrzeba dedykowanych aplikacji.

Ze mnei zrozumiales.

> Wystaczy w tym samym czasie kozystac z outloka i winzipa - zysk
> wydajnosci okolo 17%

Jak juz pisalem wczesniej jestes bardziej optymistyczny niz marketing
Intela :)

> Po za tym wiele serwisow testowalo np 3dmarka razem z odpalonym
> seti i takie rozne kombinacje. Roznice byly znaczne!!

Tylko jaki jest sens akurat takiego _sztucznego_ porownania?

--
Krzysiek Szczepanek
Best regards from "Devil's basement"