Re: ile bolcow powinno byc w com1?

Autor: Lukasz.b2_at_
Data: Tue 03 Jun 2003 - 13:10:36 MET DST

> > > Około 9 sztuk (w porywach do 25).
> >
> > Okolo!!!
>
> Tak tylko napisałem :)
:)
Jak chcesz więcej szczegółów to napisz to
> odkurzę stare graty i sprawdzę dokładnie.

nie trzeba ide po kupic nowa mysz, mam nadzieje ze to jej wina, bo tylko jej
nei sprawdzalem, a w moim kompie jak wyjalem swoja psowa i wlazylem tamten
badziew to ten sam komunikat mi wywalilo - znowu glupota moja, wystarczylo
sprawdzic inna mysz, ale to jeszcze nie przesadzone

> I na koniec. Jesteś pewien, że ktoś go wylutował (wyrwał) czy
> może od początku go nie było?
to tak wyglada - bo z tego co wiem ktos w tej plycie grzebal, od wlasciciela
wlasnie uslyszalem ze ktos tam LUTOWNICA grzebal

dzieki
L.b2@