Re: Program do przychwytywania video w Win2k

Autor: robinspl (robinspl_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 09:55:13 MET DST

> Mam Virtual Dub'a 1.51 i działa bez problemów z Win XP a więc na driverach
> WDM

na xp dzialaja mi wszystkie programy do zgrywania wlacznie z microsoftowym
(tym z systemu) ... najleprze wyniki jednak daje Pover VCR3 ... nie pamietam
jak bylo na win 2000 ale chyba byly problemy ze zgrywaniem dzwieku
(avermedia capture98) i byla to wina sterownikow zdaje sie .. na xp wszystko
dziala bez zajakniecia :-)