Re: NEC 791SB - trzaski

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 08:58:00 MET DST

Użytkownik "Wonder" <wonder34NOSPAM_at_poczta.fm> napisał

> Te trzaski to może być coś z wysokim napięciem, jakieś przebicia. To chyba
> nic dobrego.

Monitor jest na gwarancji, kupowany w sklepie znajomego, takze nie bedzie
problemow z ew. reklamacja, ale same ciche trzaski to raczej marna podstawa.
Zastanawia mnie tylko czy to sobie tak bedzie trzaskac do woli, czy to
poczatek jakiejs powazniejszej awarii.

> Buczenie to niski dźwięk, czy raczej takie piszczenie? To
> pierwsze to transformator zasilacza, a to drugie to trafo WN.

Odglos transformatora, ciche mruczenie.

> Oba raczej
> nieszkodliwe, chociaż denerwujące i w wyrobach porządnej firmy nie powinny
> się zdarzać.

Normalnie tego nie slychac, wiec nie robi mi to roznicy, wspomnialem o tym
bo myslalem, ze moze ma to jakis zwiazek z tymi trzaskami.

pzdr.