Re: nagrywarka po przełożeniu do innego kompa nie działa

Autor: Marcin Jaworski (leming_at_cyberion.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 08:03:48 MET DST

.:tomek:. wrote:
> witam wszystkich
> mam nagrywarke liteon CDRW LTR-24102B, pracowała pod win xp, po
> przełożeniu do kompa z win 98 wszystkie dane widzi jako sciezki
> audio, jak jest multisesyjny dysk to jest tyle sciezek ile sesji, nie
> mowiac juz o mozliwosci nagrywania - nosnik nie jest zapisywalny -
> przy czystej plytce. jak z tego wybrnac by cos wypalic jednak? A i
> win 98 na poczatku sam sobie zainstalowal stery a pozniej
> zainstalowalem nero z plytki od nagrywarki. pozdrawiam

Panel Sterowania->System->Menadzer Urzadzen->Napedy CD-ROM->CDRW LTR-24102B
wchodzisz do wlasciwosci, szukasz zaznaczonego DMA i odznaczasz. Ewentualnie
wchodzisz do BIOSu i w chyba w integrated periphelias czy jakos tak masz
ustawienia UDMA i PIO. Wylaczasz dla kanalu na ktorym siedzi nagrywarka
obsluge DMA (Disabled). BTW mi sie to samo dzialo na nagrywarce HP
CDWritter8100+.

--
Pozdro
YawoR