"gwarancje międzynarodowe" laptopów

Autor: Marcin (mjarszak_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 01:34:38 MET DST

Witam!

Czy ktoś wie jak jest z tzw. "gwarancjami międzynarodowymi" laptopów?

Interesuje mnie przede wszystkim jakie firmy takiej udzielają i co
ewentualnie trzeba zrobic
po przywiezieniu sprzętu do Polski, ażeby posiadać gwarancję uznawaną przez
serwisy w Polsce.
W temacie firm to najbardziej interesują mnie Fujitsu-Siemens i Toshiba.
Bo chyba te dwie wkładają do swoich tańszych modeli w miarę dobre klocki,
dobrze piszę?

ps
acha, sprzęt chce przywieżć z Emiratów Arabskich, trochę daleko, ale ceny są
wyśmienite...

pozdrawiam
Marcin J.
kravietz7_at_tlen.pl