Re: Celeron 633 - jak g o podkręcić?

Autor: Egghead (Egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 03 Jun 2003 - 00:11:39 MET DST

Marsjanin <06.2003.usenet_at_marsjanin.tk> wystukał
(news:lo2ldvoedu8e5mhmocd0qo93me2cjcvcrj_at_4ax.com):

> Jest sobie Celek 633, chodzi sobie z prędkością nominalną. Pytanko:
> jak go można podkręcić; gdzie co ustawić, tzn. chciałbym uniknąć
> manipulacją PCI, bo dysku nie chciałbym obciążać. Płyta jest mi na
> razie niewiadoma, jeśli to konieczny parametr to pogadamy za tydzień.

Wiekszosc chodzi bez wiekszych problemow na 950 MHz, FSB przestaiwasz
na 100 MHz. To wszystko, pod warunkiem, ze masz pamieci PC100 lub
szybsze i plyta ma dzielnik PCI 1/3 (a zapewne ma, bo Coppermine z
wczesniejszymi chipsetami niz BX raczej nie ruszylby). Po podkreceniu
warto poobserwowac jakis czas temperatury.
Pozdrawiam
Egghead