Re: Dylemat zasilacze :)

Autor: Marcin Pikalski (tkdpiki_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 22:23:05 MET DST

Dnia 2003-06-02 20:37, Użytkownik Pavel wcisnął następujące klawisze:
> U znajomego Codegen 300 watt ciągnie antka 1,7+ , radka 9700 , 2 xhdd,
> katra tv, płyta epox. Od paru miesięcy sprzęt chodzi bez żadnych problemów.
> Lepiej jednak o tym głośno nie wspominać, bo zaraz święta inkwizycja się
> za mnie weźmie ;)

U mnie do niedawna tez bylo spoko, W normalnym uzytkowaniu bez grania
jest ok. Ale przy gierkach juz coraz czesciej wyrzuca, zwlaszcza
nowszych, do tego nie moge juz ruszac fsb, bo nie wytrzymuje :(
Napieci 3.3 np, u mnie w stanie idle to 3.12-3.14 Czyli juz wlasciwie
wiecej niz te 5%, Zrobilem sobie maly "tescik" : wlaczylem AIDE i
wybralem ekran z napieciami. Potem uruchomilem Tony Hawka 2, ktory
ostatnio zaczal mi wlasnie wyskakiwac do pulpitu. No i w koncu wyskoczyl
i tym razem i przez chwile jak spojrzalem na te napiecie to bylo rowne
3.04 :(
No i o wiekszym podkrecaniu juz nie mam co marzyc nawet :(
Chcialem najpierw tylko zasilacz wymienic, ale jak za taka stosunkowo
niewielka oplata, moge miec te i porzadna obudowe, to tym lepiej chyba :)
Chcialem tez ten mniejszy dysk wsadzic w kieszen, ale nie moge, bo juzmi
sie nie miesci (dwa gorne napedy zajete przez napedy). Architektura
obudowy bebledna :(
Do tego sam zasilacz ma dosc trudne warunki, poniewaz wiatrak jest mocno
spowolniony i jest tam gorac, musailem zamontowac dodatkowe wentyle w
obudowie(tez spowolnione) Jest cisza i zasilacz tez sie trzyma, choc
bucha z niego raczej cieplutkie powietrze, ale nie wiem jak dlugo :)

Wlasciwie chodzi mi o to, czy te 300W na domowy uzytek wystarczy, zebym
nie wywalil teraz grubej kasy, a za rok czy dwa nie musial znowu
zmieniac zasilacza

--
pzdr               	Kill the spiders... and save the butterflies...
Marcin <tkdpiki_at_go2.pl>         It's rational until You realize