NEC 791SB - trzaski

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 23:11:31 MET DST

Witam

Od kilku dni mam monitor NEC 791SB, zachowuje sie on troszke dziwnie. Z
obrazem wszystko w porzadku, jest swietny, ale co jakis czas - kilka,
kilkanascie sekund, czasem dluzej - wydobywaja sie z niego ciche trzaski,
bardzo podobne do tych przy wlaczaniu czy wylaczaniu monitora. Gdy
nachylilem sie nad obudowa, to zauwazylem ze ciagle sa te trzaski, tylko
cichutkie, przy normalniej pracy nieslyszalne, poza tymi wspomnianymi
wczesniej. Poza tym slychac z tylu cichutkie buczenie (tez dopiero jak sie
nachyle nad nim).

Czy takie zachowanie jest normalne? Monitor jest nowy. W archiwum znalazlem
tylko przypadki strzelajacych monitorow, ktorym towarzyszyly chwilowe zmiany
w obrazie, niestety nic na temat mojego problemu.

pzdr.