wina karty czy monitora

Autor: krzag_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 02 Jun 2003 - 21:21:56 MET DST

ostatnio zminilem caly komputer miedzy innymi kupilem nowa karte graficzna
radeon 8500 i mam problem otoz po uspieniu komputer nie chce sie budzic malo
tego przy wlaczaniu kompa nie mam obrazu na monitorze gdy najpierw wlaczam
monitor, natomiast wszystko jest ok gdy wlacze kompa a potem monitor w czym
szukac winy karta monitor a moze cos innego dzieki za pomoc i pozdrawiam