problem z kompem [dość długie]

Autor: Kamil Bardoń (spam_at_darkarmy.org)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 21:24:53 MET DST

Mam komputer o konfiguracji sprzętowej

Procesor: Athlon 1.800XP
Płyta Główna: Gigabite KT400 (GA-7VA)
RAM: 512 firma nieznana.
Karta Graficzna: Riva tnt vanta (przejściowo)

No i w czym problem, otóż po próbie instalacji systemu windows XP
Przy instalacji błędy przy ściąganiu plików z CD na dysk, no, ale za
którymś razem załapało
Ale powiesił się przy konfiguracji sprzętu, po trudach jakoś
zainstalowany system, ale błąd na błędzie i blue screeny cały czas.
Uznałem, że coś jest nie tak, więc z kumplem rozłożyliśmy jego komputer
i metodą prób i błędów wkładanie jego podzespołów do mnie i na odwrót
Doszliśmy, że to może być płyta główna, oddałem do serwisu, ale
powiedzieli mi, że wszystko w porządku, no to złożyłem kompa znów i tym
razem próbuje zainstalować windowa 2k
Jeden błąd przy instalacji, ale jakoś się zainstalował, no, ale cóż
błędy blue screeny zawieszanie się programów błędy CRC przy
rozpakowywaniu plików.
Brak mi pomysłów, co może być nie tak.

Dodam jeszcze, że wszystkie sterowniki do VIA zainstalowałem.

Może ktoś się z czymś takim spotkał, proszę o wszystkie rady, bo ja już
nie mam pomysłu.