Pytanie o siec komputerowa RJ-45

Autor: f4shion (f4shion_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 18:48:11 MET DST

Witajcie.

Mam takie male pytanie dotyczace sieci i kabla laczacego komputery.

Mam taka sytuacje, administruje siec osiedlowa i chca sie do mnie podlaczyc
4 osoby. Sam fakt ze nie pobieram zadnych oplat za podlaczenie ich nie
raduje. Chca zeby wyszlo jak najtaniej. Mieszkaja oni ok 50-60 metrow
odemnie, w innym bloku. Aby siec chodzila wystarcza 4 zyly kabla - i
myslalem o tym zeby pociagnac do nich 2 kable 8 zylowe, i w odpowiednim
miejscu odebrac z kabla 4 zyly aby je puscic dalej. Tym samym otrzymalbym
podlaczenie dwoch komputerow na jednym kablu. Wiem ze latwiej by bylo puscic
jeden kabel postawic switcha i o nic sie nie martwic jednak nie mam zamiaru
do tego interesu doplacac.

Czy ktos stosowal cos takiego i ewentualnie jak to bedzie dzialac.

Za wszelkie odpowiedzi z gory dziekuje i pozdrawiam
f4shion