Re: Zasilacz / temperatura

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 18:43:45 MET DST

Pawel Malec napisał(a):

> jak zmierzyles ta temperature wydmuchiwanego powietrza?

Czujnik DS1820 wczepiony do COMa dzięki czemu mogę eksperymentować i obserwować
na ekranie zmieny temperatury. Teraz na przykład zdjąłem przedni panel obudowy
dzięki czemu powietrze ma bezpośredni dostęp do zasilacza (nie leci przez całą
obudowę obok procesora) i temperatura spadła już o 3,5st. Cały czas powolutku
maleje :)

--
pozdrawiam,
Andrzej