Re: Procesorki...

Autor: Hannibal (Lukasz33_at_xl.wp.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 18:05:39 MET DST

> zaczynam sie powoli przymierzać do wymiany mojego juz dość sędziwego
sprzętu
> na nowy.
> zajrzałem do archiwum aby zobaczyć czy już było pytanko o płytę pod
Celerona
> i tu zaciekwaił mnie pewien temat a mianowicie że celerony są bardzo mało
> wydajne w porównaniu np z athlonem. i pytanko mi się nasunęło: czy to
> dotyczyło starszych celków (o 1,7 jest tam też mowa) czy dotyczy
> wszystkich???
> interesuje mnie zakup Celka ~ 2.2GHz

Ja mam celka 1.7 i w sumie nie jest źle. Różnica między celkiem a Athlonem
rzeczywiśnie jest ale
nie aż tak kolosalna jak na tej grupie się to przedstawia. Ale jeżeli
kupujesz celka 2.2 to raczej zastanów się nad dociułaniem trochę kasy i
kupnem pentium 1.7 (celki 2.2 są jeszcze stanowczo za drogie).