problem z drukarkami w sieci

Autor: antrax (antrax27_at_wp.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 18:01:08 MET DST

Witam
 Nie wiem czy dobrze trafilem ale zapytam.

Mam problem z drukarkami w sieci lan. w sieci znajduje sie 10 kompów .Do 3
z nich są podłączone drukarki i uostępnione sieciowo. Problem polega na tym
ze drukując na jednej z tych drukarek tekst wysyłany jest automatyczne do
wszystkich ( oprócz tej do której był wysyłany wydruk na pozostałych drukuje
"krzaki").. Co dziwniejsze niekiedy nic nie jest drukowane i nikt nie siedzi
przy kompie drukarki zaczynają drukowac bez żadnego polecenia ze strony
użytkownika zazwyczaj jakiś dokument o nazwie "bez tytułu" (takiego
dokumentu na kompach nie znalazlem :-((). Sprawdzałem czy nie nastąpiło
przejęcie ustawień sieciowych portów z tych komputerów, ale wszystko ok.
Przeinstalowałem sterowniki drukarek, przeinstalowałem nawet windę i bez
rezultatu. Może ktoś wie jak z tym sobie poradzić . Na kompach
zainstalowano system win98 se. Drukarki to Oki 321 elite microline,HP LJ
1100, Epson-fx 1180. Bardzo proszę o pomoc bo biuro rachunkowe mi zginie bez
drukarek.

antrax