Myszka a4tech

Autor: slovyck (slovyck_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 17:32:34 MET DST

Czesc

W zeszlym roku mialem bardzo fajna myszke A4Tech, dluga, dopasowana do dloni
, ze scrollem itp. Ktoregos dnia myszka dziala nagle, az w pewnej chwili (ki
lka sekund), najpeirw zaczęła chodzić schodkowo, potem przestala reagowac na
ruchy reki i calkiem zdechla. WYmienilem ja na duzo gorsza.
Dzisiaj ja wyjalem z szuflady, i zastanwiam sie, czy jest jakas szansa na to
, by odzyla:)
Jest?