[HELP!] Zdalne sterowanie systemem WinXP ... ?!

Autor: Matteo (matteo_groupNOSPAM_at_o2.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 16:58:28 MET DST

Witam ;-)

Mam takie pytanko, mój znajomy ma dość często problemy ze swoim
komputerem ... spowodowane jego nieznajomością systemu i ciągłym
grzebaniem w OS'ie ... (system WinXP Pro + SP1) :|

W przypadkach awarii ciągle prosi mnie o pomoc.
I teraz pytanie. Na jakiej zasadzie działa "POMOC ZDALNA" w systemie WinXP?
Jak mógłbym się połaczyć z jego komputerem (via Internet) bez jego
ingerencji czy grzebania w systemie? (kompletny laik z niego)

Najpierw ustawiłbym opcje u niego, (tak abym mógł w sytuacjach awaryjnych
pomóc mu), a następnie połaczyłbym się z jego PC poprzez Internet.

Mógłby ktoś poratować opisem (ew. linkiem), jak się posługiwać dokładnie
"POMOCĄ ZDALNĄ" ?! W pomocy Windows niewiele jest opisane :)

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

--
[ Miłego dnia. Matteo (You have to see it for yourself ...) ///
[ WEB: www.matteo.cad.pl | GG:1839786 | SDI: Connecting Me ... ///