Re: Reklamacja - a ilez to moze trwac ???

Autor: tdew (tdew_at_wp.spam.jest.zly.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 16:43:56 MET DST

> och, nie po raz pierwszy, zyję juz prawie pół wieku, więc nie jestem
> zdziwiony :o)

a tak dalej w temacie
IMO powinienes miec na gwarancji (papierku) okreslony w dniach roboczych
termin jej realizacji od momentu dostarczenia sprzetu (z reguly 21).
Dodatkowo zapewne znajdziesz tam punkt ktory mowi ze jesli naprawa jest
skomplikowana/wymaga sprowadzenia czesci z zagranicy itp to jej realizacja
moze sie przedluzyc. I to rozciaga czas na usuniecie usterki - wedlug
kodeksu miala byc ona usunieta w odpowiednim terminie. Co to oznacza
odpowiedz sobie sam.
Tak bylo okolo 2 lata temu (tak jak napisalem nie jestem pewien czy nie bylo
ostatnim czasie jakis nowelizacji dotyczacych gwarancji ktore mogly cos
zmienic)

Pzdr