Re: psychoza zasilacza

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 15:43:15 MET DST

Użytkownik "Marcin" napisał:

> te przytoczone powyżej to norma w potocznym
> angielskim, ale to Twoje "wyloozować" to
> zupełny bezsens

Dobra, Panie mądry - to gdzie w takim razie początek zdania wielką literą,
odpowiednio umieszczone znaki przestankowe, itp. Może najpierw sam weźmiesz
się za swoją pisownię, a później będziesz krytykował innych. Chyba każdy ma
prawo pisać tak, jak mu się podoba i na ile pozwalają mu jego umiejętności.
Nie każdy jest polonistą. Jeśli należysz do takowych, poszukaj sobie jakiejś
grupy o "lingwistyce". Tutaj piszemy o komputerach. Pierdułami zajmuj się
prywatnie - nie mieszaj w to pozostałych, OK?

> pozdr

A tak na dokładkę, to wyjaśnisz mi znaczenie tego słowa? Bo jakoś nie wiem,
co może oznaczać.

Pozdrawiam,
Sniper