Re: Reklamacja - a ilez to moze trwac ???

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 14:58:22 MET DST

> o ile pamiętam mają na to 14 dni roboczych i ani godziny więcej
> jeżeli mam rację to możesz od nich żądać zwrotu pieniędzy i odsetek za
> zwłokę i zmarnowany przez nich czas

po tym czasie możesz wystąpić z żadaniem wykonania naprawy gwarancyjnej i
okreslić termin.. dopiero po upływie tego terminu masz prawo żądać zwtotu
ceny lub wymiany rzeczy na egzemplarz wolny od wad. Zastrzegam że ostatnio
nie jestem na bieżąco z tych sprawach więc mogło się coś pozmieniać -
pamiętam że ostatnio czytając jakąs kartę gwarancyjną natknąłem sie na punkt
mówiący o tym że producent w pewnych przypadkach (jakaś skomblikowana
naprawa) zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu naprawy..

PZDR
Shaman