Autor: WoLF (dar1_at_poczta.fm)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 14:45:34 MET DST
Ponad 4 tygodnie temy zaniosłem prawie nową płytę głowną do sklepu w którym
ją kupiłem bo przestała sie odzywać.
Sklep przy mnie płytę sprawdził i reklamację przyjał.
Dzisiaj dzwoniłem do hutrowni, a hurtownia do serwisu by rozpoznać sprawę i
zrozumiałem że minie następne 2 tyg zanim do mnie dotrze.
Jak to się ma do ustawowych terminów reklamacji ?
Uważam ze "trochę" to za długo trwa i mam pytanie:
Czy moge wobec przekroczenia terminów pójść do sklepu i poprosić o zwrot
pieniędzy ???
-- WoLF http://www.warezarchive.org http://www.gamezarchive.org *Life is brutal, full zasadzkas and kopas w dupas* -- Serwis Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 10:22:57 MET DST