Reklamacja - a ilez to moze trwac ???

Autor: WoLF (dar1_at_poczta.fm)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 14:45:34 MET DST

Ponad 4 tygodnie temy zaniosłem prawie nową płytę głowną do sklepu w którym
ją kupiłem bo przestała sie odzywać.
Sklep przy mnie płytę sprawdził i reklamację przyjał.

Dzisiaj dzwoniłem do hutrowni, a hurtownia do serwisu by rozpoznać sprawę i
zrozumiałem że minie następne 2 tyg zanim do mnie dotrze.

Jak to się ma do ustawowych terminów reklamacji ?
Uważam ze "trochę" to za długo trwa i mam pytanie:

Czy moge wobec przekroczenia terminów pójść do sklepu i poprosić o zwrot
pieniędzy ???

--
WoLF
http://www.warezarchive.org