Re: psychoza zasilacza

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 14:11:04 MET DST

> takim postem to jest Twój
> napisany z braku tematu
> lepiej było przytoczyć jakiś dowód na potwierdzenie swojej "teorii"

już wiem! nagle mnie olśniło :) Ty po prostu nie przeczytałeś mojego posta..
wróć i przeczytaj.. znajdziesz zarówno motyw (nie był napisany w braku
tematu) jak i dowód na potwierdzenie tezy (bo to była teza - nie teoria -
mój Ty ulubiony znawco i krzewicielu poprawnej polszyzny na p.c.p :))

PZDR
Shaman