Re: ASRock - czy to prawda...

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 13:11:02 MET DST

Użytkownik "Silvio Manuel" <silvio_manuel_at_poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:bbettq$b14$1_at_atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Raffa" <rafalw_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> Czysta teoria !!!!
> Sprawdzałeś te płyty w praktyce ? Jeżeli tak to ile tych płyt sprawdziłeś
?

jaka teoria ?? przeciez ja tu niczego nie udowadniam .... jedynie
powatpiewam w jakies stwairdzenia "niedorzecznego zachwytu" ze ASROCK =
ASUS i jeszcze tylko braku tekstow w stylu :
"po co kupowac ASUSA za 400-600 zł skoro mozna za 180-350 miec doladnie taka
sama plyte"

moze jeszcze BIOS'y ludzie zaczna wgrywac od ASUSów a w sieci sie pojawi
"tajny raport" z zestawieniem jaki model plyty ASROCK odpowiada jakiej
plycie ASUS ...

nie ludzmy sie ... jest to rynek lowendowy i plyty te produkowane sa
zupelnie w innych fabrykach i wg zupelnie innego procesu technologicznego

2 lata temu tez byl wielki zachwyt plytami ECS ze to taki same jak plyty
markowe tylko ze wiecej produkuja i przez to tansze i inne bzdury ... i
co..... 2-mc pozniej po boomie na K7S5A wszycy zaczelu krzyczec jakie to
goowno ....

jestem po prostu realista moze troche zbyt sceptycznym ale uczony (mimo
wszystko wieloletnim doswiadczeniem) nie zachwycal bym sie i raczej zakup
odradzil

bo stwierdzenie ze plyta to podstawa komputera jednak ma w sobie troche
racji i akurat na ten element bym nie oszczedzal

poza tym z jednej strony wszyscy podniecaja sie testami plyt ze jedna od
drugiej szybsza o 0,5 % a z drugiej teksty ze ASUS = ASROCK , gdzie tu
konsekwencja pytam sie ??