Zasilacz / temperatura

Autor: Andrzej Kaczmarek (ak_at_wroc.vulcan.pl)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 12:24:51 MET DST

Witam!

Orientuje się ktoś, jaką temperaturę można uznać za bezpieczną dla zasilacza?
Aktualnie mój Enlight 300W dmucha powietrzem o temperaturze ok. 40st. ale
trochę przy tym hałasuje. Po zwolnieniu wiatraka wiadomo, że temperatura trochę
wzrośnie, stąd moje pytanie - na ile mogę mu na to pozwolić :)
I na ile wyciszy tenże zasilacz wycięcie (dość gęstego w tym zasilaczu) grilla
i ew. zastąpienie go czymś drucianym? Próbował ktoś takich zabiegów z tym
konkretnym zasilaczem?

ps. szkoda że ten 300W nie chodzi tak jak poprzedni mój 250W - ciuchutki, tylko
wiatrak na procku hałasował. a teraz mam dokładnie odwrotnie :P

--
pozdrawiam,
Andrzej