Re: MRUGA OBRAZ GDY TWARDY....POMOCY

Autor: Shaman (mynews_at_space.pl.usunto)
Data: Mon 02 Jun 2003 - 09:47:03 MET DST

> róznie
>
> Czy możesz wykluczyć kłopoty z zasilaniem ? ( strzelam: listwa z
> filterami... zasilacz... takie tam... ;) )

to nie to!.. mam to samo.. to nie jest mruganie z odświerzania 60Hz.. to
sa poziome lekko ciemniejsze pręgi sunące w dół, które widać najczęściej
dopiero gdy ekran jest biały (np. na jednej z początkowych plansz Colin'a)..
można zauwazyć że pręgi te pokazują się gdy komput intensywnie wymienia dane
z RAMem lub HDD.. tak więc albo tasiemka gdzieś przylega do płyty (lub
karty) i sieje zakłóceniami albo coś innego.. i teraz pozostaje pytanie co
jeśli nie tasiemka (w moim przypadku raczej nie jest to taśma bo mam okrągłe
kabelki biegnące z dala od grafiki).. miałem coś takiego dawno temu na
S3Virge ale nie pamietam jak sobie (i czy w ogóle) sobie z tym poradziłem

PZDR
Shaman